張致恒深夜突發742字長文反擊冇叫老婆雯雯肉償 親認借大耳窿再道歉認低威:好愛我個家

文: 羅志宏
2023.08.17

藝人張致恒(Steven)與雯雯這一對在「離婚界」享譽盛名的話題夫妻,近日飽受一名「爆料KOL」爆料纏身,張致恒在深夜就在IG突發寫上742字長文大反擊,澄清自己「我冇用老婆嚟肉償」,又表示對網絡暴力與網絡欺凌無可奈何,指控某人「一而再再而三咁樣網上欺凌我一家,其實佢係想點呢?係想睇到我哋一家自殺定係點樣呢?」

張致恒發表全文如下:

我想講嘅係網絡欺凌呢件事真係好嚴重,一件完全唔關任何人事嘅事,竟然可以俾一位網紅隨意欺凌,第一樣嘢係我完全唔識得呢一個人,亦都對呢一個人冇興趣,但係佢就一而再再而三咁樣網上欺凌我一家,其實佢係想點呢?係想睇到我哋一家自殺定係點樣呢?

我張致恆係曾經做錯過,喺呢四年裏面,整個人迷失到唔識行前面嘅路,入咗行咁多年嘅我,唔係話放低就可以完全放得低,所以當我冇任何辦法嘅時候,由朋友到大耳窿甚至乎澳門嘅疊碼仔我都借過錢,用盡任何辦法去借,因為我唔知道我可以點做,但係我越借就越泥足深陷,我畀其中一個缺點就係當遇到麻煩事好容易就會選擇咗逃避,所以一直以嚟我都係做錯,而家有咗小朋友,好努力去改呢一個缺點,但係都係好難,因為呢個世界總會有一啲仆街想你死。

講真…其實我真係好攰,一直以嚟死撐到而家,無非都係想見到小朋友快樂成長,曾經同朋友嘅聊天對話流出,我都唔多想回應了,首先第一樣嘢我冇用老婆嚟肉償,第二樣嘢我只係講我嘅小朋友當時未搵到學校,我好驚佢要讀特殊學校,並唔係嗰位網紅所講我個仔低b,第三樣我老豆佢一直都好擔心我,佢係曾經有將佢嘅生果金畀我做生活費,但係唔係個個月畀我,只係畀咗一兩次!

最後我好想講,一直都好努力搵機會亦都用唔同嘅方法去搵錢,因為我真係好想還曬啲錢,無奈何收入都唔夠屋企嘅支出,所以一直都唔能夠還畀借過錢畀我嘅朋友,想同你哋講聲對唔住,我會盡我嘅能力用最快嘅速度還返曬畀你哋。

至於網絡暴力同埋網絡欺凌我就冇計了,只能夠講你哋要屌你哋要笑就隨便,但係我懇請你哋要笑嘅就笑我好啦,禍不及妻兒,你哋要鬧我可以企喺度畀你鬧,你哋要笑我亦都可以企喺度畀你笑,但係觸碰到我家庭嘅任何一個人我就冇辦法容忍,雖然我唔知我有咩可以做到,但係我都會用盡辦法去反擊,因為我真係好愛我嗰家!

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓