荔枝角冰室$22早餐震驚港人 重現20年前物價!街坊熱捧讚抵食過快餐店

文: 溫藹紅
2023.08.18

香港時光倒流價早餐!本港物價高昂,茶餐價格有增無減,最近荔枝角一間冰室就提供平價早餐,$22就可以食到一個粉麵,配滑蛋、多士及飲品,令不少港人甚感驚喜,坦言是重返20年前物價,「抵食過快餐店」!

茶餐廳一個下午茶餐,最少都要$30至$40不等。位於荔枝角的「若男冰室」就難得推出$22平價早餐,包括一份火腿絲或仿鮑絲的粉麵,再配搭一份煎蛋(或可選擇炒蛋、滑蛋等)、一份單拼多士,以及咖啡或茶;餐廳亦提供「天天新款」特式早餐,同樣僅$22就可以食到,價格便宜!

▼餐牌▼

有網民曾於Facebook群組「香港茶餐廳及美食關注組」分享,從相片中可見,早餐份量不少,而且相當豐富,更以8字形容:「食物可以價格相宜」,吸引不少網民留言討論。

近年物價飛漲,$22食到粉麵餐已經相當少見。有網民感慨「 難得呢個年代重有咁平嘅早餐」,直言是「20年前的餐牌價」、「呢個價錢無得輸」,認為扺食過快餐店;亦有經常光顧的網民大讚性價比好高,絕對是窮人首選!

▼網民留言▼

若男冰室 詳情

地址:荔枝角長沙灣道912-914號時信中心地下1號舖
營業時間:06:45 - 17:00(星期一至六,星期日休息)
電話:3482 0368

資料及圖片來源:FB@香港茶餐廳及美食關注組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓