驚傳朱晨麗懷孕秘撻富二代靚仔馬主 親自回應緋聞連環否認戀情兼冇陀BB

文: 羅志宏
2023.08.19

驚傳朱晨麗突然懷孕!TVB女藝人朱晨麗(Rebecca)自今年3月傳出與何廣沛的6年緋聞地下情告終後,感情世界一直未有著落,不過今日(19日)就突然有報道指「回復」單身的朱晨麗突然懷孕,傳她秘撻富二代靚仔馬主。對此,朱晨麗接受傳媒採訪時就親自為傳聞解畫。

傳朱晨麗何廣沛6年緋聞地下情告終 拍劇撻著最終unfollow疑形同陌路其實有跡可尋

有報道指朱晨麗與何廣沛甩拖後,現時與一名富二代靚仔馬主秘密撻著,更有指二人其實已於去年早生情愫,更曾二人世界蜜遊泰國。同時,有傳朱晨麗近月因為懷孕的關係,而即將停工養胎,故意減少工作。

對於種種眾說紛紜的傳聞,有傳媒就向朱晨麗查問,朱晨麗就為緋聞及所謂「懷孕」傳聞親自解畫,澄清與該位富二代靚仔馬主只是朋友關係,而對方亦無追求她,兩人只是朋友介紹而相識。朱晨麗又表示懷孕傳聞非常誇張,事關她幾日前才馬不停蹄出席活動,而且腳踏高踭鞋,懷孕絕非事實,現時一直專注事業,斬釘截鐵連環否認地下情。

 

圖片來源:IG@朱晨麗

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓