旺角下午茶$30有找食西多士+紅豆冰!化學博士力推:香港食嘢一半畀咗租

文: 溫藹紅
2023.08.22

香港平價下午茶!最近化學博士(Dr. K Kwong)就分享,在香港吃東西有一半都要用來交租,不過早前在旺角就發現下午茶最平$30有找,$26就可以食到西多士配紅豆冰,認真好平,幾乎是20年前價格,並引來不少人討論!

香港物價居高不下,Dr. K Kwong日前就於Facebook個人專頁發帖,直言「係香港食嘢有一半俾咗租」,形容是香港是「貴食之都」,不過日前就於旺角熟食市場,發現極抵價下午茶,$26就可以食到一份西多士配紅豆冰,認真好平,認為「因為呢度(旺角熟食市場)租平」!

帖文獲不少網民讚好,大部分人都認為該價錢好抵食,坦言「旺角唯一呢度有平嘢食」、「呢個價錢差唔多係20年前嘅事,而家買個麵包都要10多蚊,仲係空氣包」,加上內部設有冷氣,夏天亦有不少街坊光顧。此外,市場內更有平價的海都車仔麵坐鎮,3款餸配1個麵連冷熱飲品$40有找,亦有不同餐廳選擇,絕對是平民飯堂!

▼網民留言▼

至於就香港飲食消費昂貴,有網民認為「依家d(啲)租已經貴,食材又貴,有d(啲)無良業主仲貪得無厭要加租,攪到好多店舖要執笠」、「幾多小店疫情幫佢(業主)頂租, 一過就狂加」,因此對於目前熟食市場價格維持親民,深感難得,大家不妨留意下!

旺角熟食市場 詳情

地址:旺角上海街557號旺角綜合大樓2樓
營業時間:06:00 - 02:00

資料來源:FB@K Kwong

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓