28歲江嘉敏風騷Po酒店相疑不慎走光露絕對領域 開腔澄清冇失守春光乍洩:裙褲嚟

文: 羅志宏
2023.08.23

TVB女藝人江嘉敏(Kaman)最近特別風騷,傳出有新男友的她更愈來愈容光煥發,但就開口否認有新戀情。日前,江嘉敏就去到一間酒店嘆tea打卡影相,並在IG社交平台分享了多張靚相,不過江嘉敏似乎開心得濟,一時得意忘形,被網民發現疑似走光。

江嘉敏近日忙於拍攝《香港奇案》,日前就趁著空檔期去到紅磡一間酒店嘆tea,見到江嘉敏以白色衣著打扮,紮起低馬尾,攞住名牌手袋,露出白滑美腿,非常誘人。而從其中一張靚相所見,江嘉敏就坐在梳化上,擺出慵懶自然的甫空,卻被網民發現疑似走光,短裙太短而露出「絕對領域」。

許多網民留言指「第二張相感覺好似有d走光」、「好似走光啊你」、「第二幅相唔係出咗事呀?」、「走光喎!要打格仔遮遮佢!」而江嘉敏之後就再出PO澄清:「#我冇走光 #多謝大家提點 #我以後會再小心啲坐斯文啲 #係裙褲嚟嘅都幾舒服」,澄清並無失守春光乍洩。

 

圖片來源:IG@江嘉敏

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓