港人怒斥連鎖餐廳雞扒「碎上」!網民:賣相似食廚餘 繼檸茶無檸檬後新玩法

文: 溫藹紅
2023.09.05

茶餐廳雞扒豬扒玩「碎上」?近日有網民分享於本地一間連鎖餐廳用餐,其中雞扒及豬扒竟變成粒狀「碎上」,令人頗為驚訝, 怒斥賣相猶如食廚餘,詢問店員更獲得匪夷所思答覆,直言「真係越做越衰」,亦有網民笑指,餐廳此舉是繼檸茶無檸檬後「新玩法」!

最近有網民於Facebook群組發帖,指自己於本地連鎖茶餐廳百X百用餐,點了一碗香煎雞扒米線,但上檯時碗內的雞扒及豬扒,竟然從「扒」變「粒」,隨即詢問店員可否不要「碎上」,豈料獲回覆指「來貨已經係一粒粒㗎啦」,令她大感錯愕,感覺「似食剩砌返埋一碟」。事主又提及,該餐廳早前已經實行「凍檸茶無檸檬」,認為今次連扒類都變成「碎上」,形容「真係越做越衰」。

早於去年7月,有網民發現該連鎖茶餐廳的檸檬茶,不再提供新鮮檸檬片,改用檸檬汁、檸檬沖劑等取代,曾一度被不少網民質疑餐廳為節省成本,推出味道極酸的檸檬茶,已經不是「港式凍檸檬茶」。

貼文引來大批網民留言,不少人均指餐廳做法離譜,認為 「扒的定義原來係一粒粒」、「縮骨功果然強勁,擺到明呃人啦」;有網民就分享類似經歷「我上次都係叫雞扒,轉左雞粒,仲要係炸到乾晒」,令人深感不忿。都有人幽默嘲諷指,餐廳「幾貼心,方便你咀嚼」,大家點餐前最好都多加留意。

至於店員所指的來貨「一粒粒」,有不少網民認為有撒謊之嫌,直言曾光顧餐廳的扒餐,均是以完整大塊上碟,質疑餐廳碎上是為「降低成本」。樓主都表示,「其實我覺得店員話來貨係一粒粒跟本講大話,早餐嘅扒餐都係成塊扒無碎上,點會一啲來貨成塊,一啲來貨粒粒呀,嘥鬼氣」。

資料及圖片來源:FB@香港茶餐廳及美食關注組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓