42歲唐詩詠終極素顏真實容貌曝光!零化妝皮膚白裡透紅 雙眼冇畫眼線原來係咁樣

文: 羅志宏
2023.09.10

現年42歲的視后唐詩詠自離巢TVB後,生活一直養尊處優,近日更飛到大阪旅行,又去了杜如風拍節目的地方探班,樂得清閒。杜如風之後在IG社交平台上分享二人的合照,見到素顏上陣的唐詩詠,無懼42歲的歲月痕跡,以零化妝示人,因而令真實容貌曝光。

杜如風在IG社交平台上大晒與唐詩詠的合照,寫道:「他鄉遇故知!好多謝我嘅好朋友傻婆阿Nat專登嚟大阪探我班,好窩心呀!@natalietong53 錫晒你!」相中所見,唐詩詠戴上cap帽而顯得較為低調,無懼以素顏示人,褪去了化妝的明亮光采,仍然看得出皮膚狀態甚佳。

而日前唐詩詠一樣在IG上自po家居素顏照,她在家中為4歲生日的愛貓「蛋哥」合照留影,相中見她以全素顏容貌面對鏡頭,但一點也不顯老態,即使沒有畫上眼線,也看得出精神狀態朝氣蓬勃,在零化妝下仍然減齡不少,皮膚白裡透紅,反而有種清新感覺。

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓