香港按摩店公審客人「偷食」!拎走成袋零食!網民反應兩極竟然咁講...

文: 梁穎心
2023.09.13

日前,有泰式按摩店上傳一張顧客照片引起大眾熱議。圖片攝於該名女子即將離開按摩店一刻,從照片可見女子手提一個透明膠袋,膠袋內裝著懷疑是按摩店的小食。店方表示,「如果你真係鐘意食嘅話,同我嘅同事講聲,我一定會比你拎返屋企呀」。網民反應兩極,有人認為「成袋又真係過份」,亦有人認為「個客唔啱都唔應該咁樣公審個客」。

位於旺角的泰式按摩店「Thai Natural Spa泰然」昨日於社交帳號發佈貼文,指照片中女生李小姐行為極不尊重,如果喜歡按摩店的小食可以直接向同事查詢,無需使用透明膠袋帶走。店內早已張貼告示,提醒客人零食只可堂食不可帶走。早前亦有發文再三強調,「我地唔介意你堂食食幾多,但係為左公平使用...求求你地唔好再袋走啦」,估計店家已遇上不少大量拿走零食的情況。

貼文發佈後旋即引起網民熱烈討論,文下留言反應兩極,有搞笑網民留言「背面山水畫,正面誇啦啦!」,又有網民形容女生使用透明膠袋極似街市海鮮袋,亦不少mean爆留言「好淒涼,我知道有地方派飯,請揚聲」。另一方面有留言亦指按摩店公審客人太小氣,揚言不會光顧。

來源:泰然@Facebook  圖片來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓