柴灣30年老店豬扒大王年底結業 曾被網民選為全港豬扒大王前10名!

文: 王卓盈
2023.09.27

柴灣30年歷史老店「耀東號」豬扒大王年底結業!老店座落在柴灣高威廣場,以各式豬扒菜系打響名堂,立足該區超過30年,早年曾被網民選為全港豬扒大王前10名,雖然老店面積不大,但亦有食客為一嘗豬扒前來光顧,藝人明星都有,包括森美、葛民輝等。大家想吃就要把握機會啦!

香港大街了小巷潛藏著大量馳名小店,座落在柴灣高威廣場的「耀東號」豬扒大王,就以各式豬扒菜打出名堂,立足超過30年!不過,近日店主向食客透露,「耀東號」因為不敵加租而決定年底結業,早年曾被網民選為全港豬扒大王排名前10,大家想吃就要把握機會啦!

根據網上資料顯示,耀東號鎮店之寶是豉油汁豬扒飯,豬扒肉質軟嫩,再加上台灣香酥味,使豬扒更香更惹味。其次,店內也有多種配搭,例如中式粉麵飯、上海麵、日本拉麵等,一共 21款,讓食客有更多選擇,選取自己最喜歡的配搭。

耀東號

地址:柴灣道111號高威廣場81號地舖
營業時間:12:30pm-1:30am
電話:2388 7999

圖及資料:HKET

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓