酒樓疑重用客人食剩砂糖 食客目睹勸阻不果!反遭店員斥多事 附店方回應

文: 溫藹紅
2023.10.05

酒樓重用食剩砂糖?近日有網民投訴,沙田一間酒樓疑重用客人食剩的砂糖,被食客目睹下加以勸阻,大喊好不衞生,豈料遭店員拒絕,反嫌食客多事,引來大批網民直呼好嘔心。

最近有網民於Facebook群組發文,投訴沙田一間酒樓的食安問題,稱日前首次於沙田乙明邨「翠X酒家」用餐,點了一份乳豬,並著侍應給予砂糖沾醬用。惟另一名侍應疑因不滿碟內的砂糖太多,「所以圍住我哋張檯喺咁講,最恐怖喺,佢將我哋用過嘅砂糖倒返入佢哋中央個砂糖筒再用」。

當下目睹砂糖的「處理」過程,令其大感驚訝,樓主隨即向經理反映,表示店員做法好唔衞生,誰料「佢叫我唔好理」,呼籲街坊若到酒樓用膳,需要小心留意。

貼文引來大批網民留言,並怒斥酒樓做法相當嘔心,「唔知以為喺佢屋企啲糖」、「砂糖啫!唔講以為喺金」、「值幾多錢要咁做,糖都要重用」,有網民更嘲諷指酒家「環保意識好強」,對重用砂糖做法相當不齒。記者今(5日)致電酒家並獲回覆,經理表示,當日該員工誤以為客人檯上砂糖未曾使用,因而倒回筒內,事後經了解已向員工作出訓示,並將相關砂糖全部倒掉處理。他又指,日後會避免相關情況發生。

資料及圖片來源:FB@沙田之友(大馬沙,沙田馬鞍山大圍)、photo-ac

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓