全職躺平?29歲港男無返全職2年每月存款$6000!每日最多花$100反覺得「愈來愈爽」

文: 溫藹紅
2023.10.07

近年盛行「躺平主義」,若要真實現著實不易,不過最近有港男就自爆分享自己全職躺平,2年時間沒有全職工作,單靠兼職打工,每日開支最多花費$100,每月可以存款$6000,直言「做人無咩壓力」,而且覺得「愈來愈爽」!

最近一名29歲港男透過連登討論區發文,分享自己長達2年沒有全職工作,實現「全職躺平」的生活狀態。他指出,由於全職工作經常需要加班,「有返工無收工」壓力大,因而期間改為靠兼職工作過活,每個月賺取約$10,000收入,目前與家人同住,且無需上繳家用,每月存款$5,000至$6,000,佔每月薪金一半。

每日開支不多過$100  生活寫意得閒去旅行

他指出,自己每日開支最多僅花費$100,「有時唔出街食,係屋企食飯加車錢,用$40到」,兼職收入足以過活,形容「做人無咩壓力」、「開開心心」。沒有全職工作捆綁,生活反而變得簡單,他分享,放假不時會去圖書館玩電腦手機、閱讀,有時就月票健身,不時在家中玩結他聽歌,甚是寫意,「得閒去下旅行,無嘢做就去睇下海,覺得愈黎愈爽,回不去(全職)了」。

網民留言「好折墮」反惹負評:開心咪得洗咩理人

貼文隨即引來大批網民熱議,有網民表示相當欣賞,僅靠兼職「(每月)儲到$5-6000算係咁」,而樓主沒有家用壓力,都讓不少人羨慕不已。不過,都有人就質疑無需全職工作全因「有父幹」,認為「食屋企住屋企,即係父母仲養緊你,已經贏晒」,獲樓主回覆指「 屋企層樓供滿,老豆老母唔洗我養」。反令部分網民認為「抽到好籤都唔珍惜」、「識好好把握嘅話應該好快可以退休」,更有人留言指覺得樓主「好折墮」,豈料惹來近千負評。

人人生活方式不一,大部分網民都反撐樓主,「基本上當你可以控制慾望,知足啲,唔好同人比,搵少少都好夠洗」、「咁嘅生活其實無問題,對身心非常健康」、「你開心咪得,洗咩理人」,不過建議要預錢退休做好安排。有人就認為樓主仍有工作不算完全「躺平」,但亦好奇兼職內容。樓主透露,自己以前從事工程,現改為幫學生補習或教琴,每小時收入$75,每月工作10多日,「無晒錢就諗住出去返下啲文員,搵多少少,儲夠10萬又可以再躺過」,對未來的打算仍然相當樂觀!

資料及圖片來源:連登討論區、Unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓