松本清香港丨松本清再下一城荃灣開設第8間分店 已有圍板!持續更新(附地址)

文: 王卓盈
2023.10.09

松本清早前於旺角鬧市中開設第7間分店,自去年登陸香港開設第1間香港店後,一口氣在各個鬧區開設多間分店,近日記者發現荃灣如心廣場有印有松本清logo的圍板,舖位由119到121,相信面積都頗大,日後各位荃灣藥妝迷又多1間分店可以掃貨了!

人氣日本大型連鎖藥妝店「松本清」早前於旺角雅蘭中心開設第7間分店,熱潮未退,松本清再到荃灣如心廣場開設第8間分店,而是次的選址再次選擇新界地帶,為新界朋友帶來便利!松本清已於本港開設了7家分店,位置更皆是本港的旺區,其中包括沙田新城市廣場、屯門市廣場、觀塘APM、元朗YOHO MALL、尖沙咀金巴利道、銅鑼灣百德新街及旺角雅蘭中心。除了荃灣如心廣場,不知道下一個地址會在哪呢?

近日記者發現荃灣如心廣場有印有松本清logo的圍板,舖位由119到121,相信面積都頗大,日後各位荃灣藥妝迷又多1間分店可以掃貨了!

松本清荃灣分店

開幕日期:待公布

地址:如心廣場一期1 樓119-121號舖

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓