陳凱琳驚爆雙面人閨蜜背後搬弄是非 一句「呢條八婆嚟」好姊妹身份惹猜測

文: 羅志宏
2023.10.12

近年轉型做KOL的前港姐冠軍陳凱琳(Grace),育有3子的她經常分享與粉絲分享家庭生活,健康形象讓Grace深受各大品牌歡迎,密密吸金!日前Grace就分享了一段短片講述女閨密之間的友誼,期間她竟然突然講出「Best bitch forever」,驚爆原來她有一位「雙面人」閨蜜最愛搬弄是非。

短片講到陳凱琳與兩名女閨密去聚餐,原本興高采烈的她們大叫「Best friend forever」,期間其中一位朋友A就要去洗手間要離開座位,朋友B見狀後即刻與Grace講朋友A的是非,之後到Grace要去洗手間,朋友B就與朋友A講Grace的壞話,朋友B更形容Grace「不是人」並指講了很多朋友A的壞話,「你走咗之後,佢一直講你壞話,講咗好多,呢條八婆嚟,小心啲同佢做朋友呀…」

 

無辜被「擺上檯」的Grace去完洗手間回來後,一無所知的她仍然天真地相信3人的珍貴友誼,再次大叫「Best friend forever 」,但今次字幕就寫上:「Best bitch forever」,證明口中的所謂好姐妹一切只是假象,實情是互講是非壞話的八婆。

不少網民對於陳凱琳拍片大爆「雙面人」閨蜜的真正身份感到好奇,不過陳凱琳在片中就未有提到任何線索,單單憑一句「呢條八婆嚟」就引起網民許多猜測,紛紛捕風捉影,令一眾在陳凱琳社交平台上出現過的女閨蜜都成為談論目標。不過,陳凱琳可能就嚇是拍片搞笑分享,並非影射身邊朋友。

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓