不正常愛情研究所|暉哥林映暉原來好抗拒巨胸身材 鏡頭前爆喊「好驚,其他人唔係咁大」

文: 羅志宏
2023.10.12

TVB J2台清談節目《不正常愛情研究所》本周四(12日)播出一集,由林映暉(暉哥)、麥惠琪(Susuca)同3位J2ers黃紫恩(Jojo)、陳國麟(Doniven)、胡敏芝(Karen)擔任主持,研究題目為「失戀催眠Move On套餐?」,請來催眠師現身說法,而暉哥更被委派接受挑戰,她自爆一直抗拒著bikini出鏡︰「係好驚,第一次着時成個人震晒,係唔知點解。」

節目中催眠師好快令暉哥接受催眠,她憶述第一次著bikini的經歷,原來被工人姐姐讚過「身材好」。在催眠師的引導下暉哥喊住爆料︰「感覺好奇怪,唔通我真係大啲?中學時發現其他人都唔係咁大,好似同人哋唔同,驚人淨係注意我嘅身材。」最後謎底解開,暉哥抗拒bikini的原因,是擔心大家只關注自己的身材。

謎底解開的同時,節目現場的Karen同Jojo似乎因為一句「其他人都唔係咁大」,受到極大衝擊,露出無奈的表情。身材纖巧的Karen事後接受訪問時笑言︰「大家咁friend都唔覺侮辱嘅,不過因為佢冇心咁講,所以傷害+100,身材太好都真係會有煩惱?我真係唔明啊。人一世物一世,都有少少想體驗下做大波妹嘅感覺。」她直言目前無重一身輕,自然最美所以不會考慮隆胸。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓