食物安全|連鎖中菜館酸菜魚驚現白色活蛆蟲!生猛蠕動「郁吓郁吓」爬出魚頭 食客驚訝炸到咁都唔死

文: 溫藹紅
2023.10.19

酸菜魚現活蛆蟲?近日有網民於葵芳一間餐廳稻X食酸菜魚,全碟僅食剩魚頭魚尾,豈料一條活蛆蟲突然從魚頭爬出,並且持續蠕動,令食客大為震驚,直言「魚頭炸到咁都唔死」,更感嘆蛆蟲生命力頑強,令大批網民直呼恐怖。記者已向店方作出查詢,目前仍待回覆。

近日有網民透過Facebook群組發帖,分享食到有蛆蟲的酸菜魚經歷。他表示,周日(15日)前往葵芳新都會廣場一間連鎖中菜餐廳「稻X」進食晚餐,叫了一個提供酸菜魚的套餐,上碟後如常用膳,「直到我地食晒,吹水時,有人見到個(魚)頭有巳啲野郁下郁下」,細望下竟然是蛆蟲在魚頭上蠕動,大為一驚,並用手機拍下短片分享恐怖經驗。

事主表示,令他最驚奇的是「魚頭炸到咁(蛆蟲)都唔死」,形容蛆蟲「生命力真頑強」。他憶述酸菜魚上碟時的情況,「佢魚頭魚尾炸完,放係個兜既一頭一尾,中間就湯+配料+魚片」,但慶幸同桌友人都沒有食到頭尾,不過認為條蟲僅於魚頭位置,認為魚頭及魚身有機會非出自同一條魚。

短片惹來不少網民熱議,有人直呼「好恐怖」、「成碗嘢都有啦」、「炸左都有蟲咁厲害」,有人質疑可能是「酸菜出事」、「炸完放咗好耐,放到生蛆」;都有網民好奇酸菜魚頭是否冷盤上檯,獲事主指酸菜魚以湯上熱食;有網民打趣道「熱力幫佢孵化左出來」,不過大家外出用餐,最好都多加注意!記者已向店方作出查詢,目前仍待回覆。

資料及圖片來源:FB@香港茶餐廳及美食關注組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓