月入$8萬夫婦憂生仔無錢養 計完7項支出無錢剩?$12萬家庭親身經驗咁講...

文: 黃樂恩
2023.11.01

全球物價持續飆升,相信唔少人生仔前都會諗「養唔養得掂」!早前有網友在討論區發帖,指兩夫婦每月收入有8萬,由於怕生小朋友後會太辛苦,於是網上發文向其他網民詢問意見。帖文一出,隨即引發大批網民討論,有人認為「貴有貴養,窮有窮養」,但亦有身為過來人的網民表示「要好慳,另外真的不要比較其他家長」,即入內文睇詳情啦!

有網友在LIHKG討論區以「家庭月入8萬打算生小朋友會唔會好辛苦」為題發帖,指兩夫婦現時每月收入有8萬,已有自住樓,單位中亦有一間房間給小朋友,不過仍擔心月入8萬不夠使,擔心生小朋友後會很辛苦,故發文詢問其他網民「打算生小朋友會唔會好辛苦?」

帖文引發大批網民討論,網友反應兩極,不少人認為月入8萬都「唔多夠用」,建議樓主諗清楚先好生小朋友,「月入得8萬真係要三思,要好慳,另外真的不要比較其他家長」、「都辛苦!利申:家庭月入12萬,養緊一個2歲」、「個生活質素一下子跌去月入萬五咁」、「夠生存!預你個仔輸比人,除非你肯拎層樓套現供佢」,有人更為樓主計數,除了供樓、兩夫婦日常使費、請工人姐姐、水電媒及管理費外,還有請工人姐姐照顧小朋友、補習費、學費、課外活動費等,直言月入8萬看起來很多,但計算支出項目後「已經無咩錢淨」。

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

另外也有網民反問樓主「睇你想點養」、「呢個問題其實好個人,睇你平時生活開支幾多,又打算點樣養個小朋友」、「例如天生天養放任模式,同細細個playgroups虎媽模式再加私校,兩者洗費已經好唔同」。有身為過來人的網民表示「貴有貴養,窮有窮養」,紛紛留言「月入8萬有自住樓都話要慳,咁嗰啲得月入5萬以內,仲租緊樓嗰d咪X得街」、「家庭收入5皮,住3房一廳,請埋工人,再生兩件,每年一次旅行」、「8萬生兩個都得啦!我識人老公得萬幾蚊都生左個 1個養哂全家」、「大把人3萬幾蚊都生2件,人哋咪又係咁養,Steven都養到啦,睇你要咩啫」。

來源:LIHKG討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!