元朗街市買鯇魚遇魚檔「刀神」?刺身薄切刀功驚艷街坊 「起皮切片」笑指似食Omakase

文: 溫藹紅
2023.11.03

元朗街市現魚檔「刀神」?近日有元朗街坊前往街市買鯇魚,幫襯街市一家魚檔後懷疑自己「去錯地方」,指魚檔老闆當場起骨片魚肉,展示刺身薄切刀功,形容似去食Omakase般大感驚艷,封號「大橋街市刀神」。

近日有元朗區街坊透過Facebook群組「食在元朗」發帖,分享自己去街市打算買鯇魚打邊爐,結果魚檔老闆展現劏魚「實力」,逐步將鯇魚去皮、拆骨,並將魚肉「片」至薄片。從相中所見,每片魚肉厚薄勻宜,擺放工整,驟看猶如魚生刺身,確實刀功了得。

樓主見狀不禁懷疑自己「去錯地方」,形容似是去享用日本Omakase(廚師發辦),大讚老闆好刀法,直言是「大橋街市刀神」,引來大批網民熱議。

不少網民大感讚嘆,笑指「刀神名不虛傳,你當流㗎」,更表示魚檔賣魚之餘,可以大搞「起皮切片」的刀功表演。有曾幫襯過的街坊表示,該魚檔食落的魚肉「無泥味」,是街市中最好食的鮮魚,又指老闆「成個藝術家咁,切完D魚放到好似藝術品」。

不過,都有網民打趣著樓主「唔好害佢」,指經過此番分享後,日後可能吸引好多人為求薄切魚肉,定會專程前往排隊,直言老闆「一雙巧手做唔到咁多嘢」,惹笑不少網民。

資料及圖片來源:FB@食在元朗

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓