譚仔米線新食法?港女研發米線剪成「米碎」獨特食法震驚男友!網民大開眼界:同食粥有咩分別

文: 溫藹紅
2023.11.07

譚仔米線現最新食法?食米線口感當然重要,不過最近就有男朋友分享,女朋友獨特的米線食法,竟是將米線剪碎變成「米粒」後連湯進食,令其大感震驚,不少網民更是大開眼界,直言「同粥有咩分別」!

最近有港男透過連登討論區發帖,以「我女友咁樣食米線」為題,分享女朋友對於米線的新奇食法,令他嘆為觀止。樓主指出,女朋友平時在外「無鉸剪唔食米線齋食餸」,然而今次外賣譚仔終於可以大嘆「個人」米線。

從貼圖可見,女方正拿著鉸剪,不停將一條條完整的米線剪斷,最終將全部米線剪至「米粒」形狀,驟看猶如米粒,及後再倒進湯內進食,樓主指「佢(女朋友)話咁先好食,究竟係我唔識野定點」,惹來大批網民留言討論。

米線理論上原條進食,對於剪成「米碎」,實在令不少網民大開眼界。有網民表示「我第一眼以為係飯」,疑惑剪碎後「同粥有咩分別」、「再剪碎啲就好似食糊仔咁」,並笑指樓主女友是否「啲牙甩晒」,食法令人費解。

同場加映:【著數慳家王】最新影片

不過,都有網民認為食法頗有創意,「唔計太碎嚟講其實幾好,唔洗左手用匙羹右手用筷子,咁一隻手拎匙羹搞掂晒」、「碎哂再用大湯羹撈湯一齊食,個質感係幾特別」,形容撈埋啖湯,食落更加滿足。然而,都有網民表示自己箍牙時,亦曾經為了方便進食「咁做過」,覺得其實口感不錯,大家又有無興趣試吓?

資料及圖片來源:連登討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓