林作受夠雯雯又嗌離婚!54字寸爆:願出錢助成功離婚

文: 梁穎心
2023.11.08

張致恒老婆雯雯早前在Instagram上宣布決定離婚,又稱下次發文就是簽文件一刻。「抽水界KOL」林作表示「願意贊助律師費助女士成功離婚」引來網民支持。林作其後再發文「賭幾多又係騙局,最後又唔離婚?」

張致恒(Steven)與雯雯日前再鬧離婚,雯雯在社交平台心酸表示:「我已經可以完完全全無顧慮咁講,我決定離婚,下一次就係可以POST簽紙一刻。至於小朋友,就交畀社工同有關人仕決定去向。」

「離婚界KOL」被指每次都「彈出彈入」,連林作都看不過眼,寫道:「由於本人受夠呢對夫婦比我更無恥地刷存在感,本人宣佈願意贊助律師費助女士成功離婚。只希望可以唔好再見到得個講字。」

有網民拍手大喊支持,「支持👏 真係比你更無恥 世間罕見👏」、「最有善心嘅律師樂於助人日行一善」、「絕對支持林生,亦好希望林生唔好又得把口,實際行動去幫助佢哋」、「唔好得個講字,到時人地離婚你又唔出錢😂」,更叫林作做雯雯的代表律師。

有網民認為父母離異同孩子影響大,建議林作幫助四位小朋友,資助他們讀書。亦有人揶揄:「你自己都比JEPEX案纏身,仲咁得閒理人地做乜?」

來源:林作@Instagram雯雯@Instagram

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓