港人食一蘭拉麵被收多4毫子!引用教育電視ETV「貨幣村」故事作投訴惹笑網民 一蘭公司咁回應

文: 溫藹紅
2023.11.10

最近有港人於連登討論區發文,以「我老友食一蘭被收多四毫子後痴咗線,點部署」為題,指其「老友」去尖沙咀一蘭食拉麵,被店家收多4毫子深感不忿,於是透過電郵寫信並向一蘭作出投訴。然而,最有趣的是其友人於信內以教育電視ETV「貨幣村的故事」影片內容作為引入,惹笑大批網民。

根據電郵內容,收件者顯示是「一蘭香港客戶服務部」,撰文者以「貨幣村的故事(Re:有關一蘭收費事宜)」為主題。信件開首寫道「從前有一條村,叫貨幣村。入面有紙幣家同硬幣家」、「有一日,盜賊來訪,捉走了貨幣村的人」、「佢哋被困在一口井入面,盜賊仲用$191嘅石頭冚住咗井蓋」、「貨幣村嘅人用盡力量,都打唔開個井蓋」、「全個貨幣村加埋就得$190.7,要打開井蓋卻需要$191.0嘅力量」,其後更放入多張劇情截圖以引入主題。

正當寫到還欠3毫子的力量時,撰文者直言「貨幣村一家人決定去食一蘭,咁樣就可以被round off成$191,之後就可以打開井蓋喇」,言語間疑在諷刺一蘭,並附上一張一蘭拉麵的結帳收據。

從收據所見,一碗天然豚骨湯拉麵($166)加上服務費($16.6),售價應為$182.6,惟帳單則顯示總數$183,兩者之間有$0.4差額,信末最後以「你哋收走咗我嗰4毫子」作結,不但傳送給一蘭,更將副本傳至樓主,令樓主都不禁懷疑「老友嘅精神狀況」,並公開籲一蘭交還4毫子予事主,實在非常盞鬼!

不過,一蘭收到投訴信後,亦有向對方作出誠意回覆。綜合回信內容,店家表示「收費餘款四捨五入是公司政策,暫時實在非常抱歉」,此外有關意見必定會納入公司改善系統政策的方針之中,並附上尖沙咀店店長親自撰寫的回應。事件惹來網民爆笑,更指「諗到用貨幣村做引入已經夠癲,你仲要實行」,坦言事主真係好得閒。

▼網民留言▼

資料及圖片來源:連登討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓