巴士關愛座續變「批鬥座」!港女無讓座被公審引網民世紀大戰:建議請阿婆搭的士 樓主以一敵百反擊

文: 溫藹紅
2023.11.10

香港關愛座引發過不少紛爭,變成「批鬥座」的情況不時發生。日前就有一名網民搭巴士,留意到一名港女未有讓座予老人家深感不忿,拍下巴士一幕後欲於社交平台群組公審,指「有X精何其多......阿婆就變無得坐」,引來世紀大戰!

從相中所見,一名年輕女子正坐在巴士的關愛座位置,並低頭注視著手機,後方則有一名疑似長者的女士,正以雙手緊握扶手站立著,形成長者因關愛座被「霸佔」後需站立的景象。不過,大部分網民反插樓主「道德綁架」,隨即於網上掀起世紀大罵戰。

網民狠批關愛座非「老馮座」:有愛心應請阿婆坐的士

網民認為關愛座並非「老馮座」,各乘客均已付款坐車,坦言「讓就係人情唔讓就係道理」,並同情一眾年輕打工仔,「放工都攰到死,點讓呀」、「放工有位都費事坐,免得俾你尼啲道德X影相放上網」;有網民就直斥樓主「憑咩叫人X精」、「萬一條女隻腳有事呢?唔通要劏開隻腳證明隻腳有事先畀坐」,批評樓主若真有愛心理應「請阿婆坐的士呀嘛」,引來不少人讚好。

樓主以一敵百「迎戰」網民:香港真係好多X頭

面對多番留言批評,樓主毫無畏懼,以一敵百正面「迎戰」網民,指「你班冚家X,如果嗰個你阿媽會點,唔好話你阿媽唔坐巴士呀」,又指「香港真係好多X頭」;亦有網民串爆樓主「影女就影女啦,扮清高」,獲回覆指「影女就唔會碌柱摭住啦,onX仔」,相當火爆。

關愛座無硬性規定讓座 市民批已形成「道德虛偽」

關愛座設置原意是優先禮讓孕婦、病患、長者等人士,但並沒有硬性規定。有網民覺得關愛座已經形成「道德嘅虛偽」,促使乘客即使身體疲憊,亦會因擔心被公審而「唔夠膽坐」,部分長者更認為年輕人奉旨要讓座,批評「公審」行為有份加劇對立風氣,大家又怎樣看呢?

資料及圖片來源:FB@香港交通及突發事故報料區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓