林芊妤Coffee外傭欠債令全家被騷擾 百字長文顯無奈:幫咗好多次

文: 黃樂恩
2023.11.14

自2018年與老公翟志榮結婚後,林芊妤(Coffee)便由藝人轉型成瑜伽老師兼KOL,二人婚後育有一子翟德彥(伯伯),生活相當美滿。不過最近Coffee在IG發文大呻,稱家中外傭欠債累全家被騷擾,無奈之下只好與其解約,現在就連外出工作都帶住伯伯?

早前Coffee獲邀為大型活動教戶外瑜伽,就連兒子翟德彥(伯伯)都有出席,跟媽咪一齊上台挑戰各種高難度動作。活動結束後,不少瑜伽學員都笑得好開心,紛紛留言話伯伯係氣氛擔當,讓大家做運動之餘,又可以看看伯伯搗蛋的樣子,但讓大家最好奇是Coffee為何要帶住伯伯開工呢?

昨晚(13日)Coffee在IG限時動態發文解釋道,「因為姐姐有財務問題,其實我哋之前已經幫咗好多次,到最後仲有財務打畀我老公,所以老公上星期最後決定同姐姐解約,即係代表而家我哋冇姐姐,即係代表我二十四小時一定唔夠用。以後想喺IG story見到我都難,而家專心做翟師奶,最開心嘅係彥彥,因為除咗返學時間之外就會見到我,仲要一定係我哋其中一個送佢返學接佢放學 #大家有姐姐介紹記得話我知」。

雖然沒有了家傭幫手打理家頭細務、照顧小朋友,但Coffee老公非常識做,「呢幾日老公都好乖好少出去」,還會幫忙洗碗、晾衫,讓她十分感動,不禁直呼「I'm so lucky having you in my life!」隨後Coffee更上載了一段老公幫手做家務片段,並配文寫上「佢話清潔工作交俾佢,冇姐姐嘅好處,老公對呢個屋企投入程度高咗少少」,最後還Hashtag了「#好容易滿足嘅女人」的字眼。

來源:IG@coffee89921

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓