粉嶺街頭再現借錢黨?港女被1個理由打動痛失$2000 後續竟然係咁....

文: 黃樂恩
2023.11.15

本港近期疑湧現「借錢黨」,早前就有港女在網上發文,講述自己在粉嶺遇上內地大媽騙錢的事件!港女在文中提到大媽聲稱來港做生意,身上沒有現金且手機電子支付工具被封鎖,當時她覺得對方遭遇極慘,於是借了$2,000給大媽續租一晚酒店,雙方加了微信好友並相約翌日還錢,萬萬沒想到大媽拿錢後竟多番推搪,最後更是索性「潛水」?

日前(13日)社交平台群組「北區之友」上,有港女以「小心街頭騙案,利用同情心騙取金錢」為題發帖,事件發生在上周五(10日)晚上9時半左右,她在粉嶺碧湖花園附近被1名內地大媽叫停,當時該大媽聲稱來港做生意,由於身上沒有現金,手機電子支付工具又被封鎖,希望樓主借錢給她坐的士到機場過夜。

本來樓主打算借數十元給大媽坐地鐵或巴士,但大媽指自己還有行李留在旺角酒店,並形容對方當時「講到好慘」,最後她於心不忍便借了$2,000給對方續租一晚酒店。樓主表示,當時互相加了對方微信以便聯絡商討還錢事宜,本來已在星期六約好還錢時間,但對方卻以各種理由延遲約見面還錢時間,並在星期日開始「潛水」不再回覆。

這時候樓主才驚覺「被人呃咗二千蚊」,她坦言借錢時自己也有懷疑是否遇上騙徒,但她卻抱著「俾多少少愛同善意呢個世界嘅心態,選擇幫助佢」,現在回想起只覺得自己「好蠢好天真」。現在樓主經已報警處理,但警方表示該案件屬於私人借貸糾紛,不屬於刑事案件,因此未能落案起訴該名大媽。

樓主表示,今次在網上發帖公開事件,一來是提醒一眾網民要小心街頭騙案,其次是希望找到目擊者提供線索,「想將壞人繩之於法,就係因為有呢啲衰人,呢個世界先愈嚟愈少人願意做好事」。事件引發網民熱論,不少人認為樓主太善良,加上又容易信人才會受騙,「樓主嘅善心用錯地方」、「呢個時代,善良係原罪」、「你嘅善良應該用係其他值得地方」,也有網友留言安慰樓主,把是次經歷當作「交學費」,並建議她以後遇上同類事件時應報警求助,「所有伸手黨,一律帶佢哋去差館尋求協助」、「錢就唔駛講喇最多幫佢報警,完。」

但有網民則認為內地大媽的理由相當牽強,加上借取金額較大,實在不解樓主為何會借錢給對方,「呢啲事都唔知聽過幾多次,都仍然有人中招」、「捐去動物機構幫吓動物好過啦 成街都是騙子」、「三唔識七都豪兩千」、「新聞都有講街頭騙案,你仲衝出去!你真係自己攞嚟衰!」當中更有網民直指「今時今日仲會有後生仔女中招」、「兩個都打殘體字?自編自導嗎」、「香港本地小妹妹點解會打簡體字」、「咁嘅時勢都仲咁天真?」、「舊年在網上見到類似度95%的帖文同對話」,紛紛質疑整件事件根本是造假,並留言表示「作文明顯唔合格」、「一睇就係一篇唔合格的作文,一係佢當自己傻,一係當睇作文的人傻」、「兩部手提,兩個account,自問自答」。

而樓主亦有在留言區補充道,她表示「iPhone內置有繁轉簡function,我方便佢睇咁解」,又指自己會接受所有批評同、意見以及報警處理今次事件,希望下次會用更好、能保護自己的方法去幫助別人(如尋求警方/地鐵職員協助),同時她也表明不會刪除這則帖文,「唔del post啦,希望可以起到警惕作用。都希望喺亂世之下,大家都能保護好自己,將愛留俾身邊值得嘅人」。

來源:FB@北區之友 Friends of North District (上水、粉嶺、沙頭角和打鼓嶺)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓