連鎖火鍋店小肥羊回歸旺角開店!歷經7年捲土重來選址挨近火鍋龍頭海底撈 網民最記掛點心放題

文: 溫藹紅
2023.11.16

連鎖火鍋店小肥羊旺角店重開!小肥羊近日悄悄回歸旺角開店,其旺角店自2016年8月結業後,全港僅剩荃灣一店,今次突然於同區捲土重來,選址更挨近火鍋龍頭店海底撈,令不少網民感到驚訝,引來熱烈討論。

小肥羊重臨旺角區!近日有網民透過「香港茶餐廳及美食關注組」分享,發現連鎖火鍋店小肥羊於旺角區重開,引起大批網民討論。

內地火鍋品牌小肥羊曾是食肆領導者之一,自2004年進軍香港市場,及後頻頻於港九新界各區開分店,包括旺角、元朗、銅鑼灣等人流繁華地區,並於2008年在香港主板上市,可惜好景不常,品牌不但於2012年被除牌,自2016年起更關閉多間分店,其中小肥羊在港面積最大、位於朗豪坊附近的「巨舖」旺角亞皆老街店,亦同年宣告結業,全港只剩下荃灣店維持營業。

時隔7年,小肥羊突然於旺角彌敦道重新開店擬「捲土重來」,翻查資料,店舖選址挨近坐落同一條街的內地火鍋龍頭海底撈,並於大廈外牆掛上顯眼橫額,寫道「小肥羊旺角店」‵「隆重開業誌慶」,隨即吸引不少市民注意。不過,根據資料顯示,小肥羊荃灣店現已關閉,即目前全港僅得旺角一間店舖。

不少網民甚感驚訝,直言「佢之前都做唔掂,突然又有信心」?更指選址是否有意「大戰海底撈」、「仲開」?不過,都有一眾網民表示驚喜,認為「小肥羊好食,希望冇加價」、「應該租平咗先返嚟」,更回憶當年最愛吃的不只是火鍋,而是品牌最具人氣特色的點心放題,「個陣我都成日幫襯食任食點心。我朋友喪食蝦餃,我就喪食鳳爪」、「任食,又唔貴」,期望可以繼續推出。

小肥羊 旺角店詳情

地址:旺角彌敦道573號富運商業中心2樓
電話:2940 7678

資料及圖片來源:FB@香港茶餐廳及美食關注組、HKET圖片庫

小肥羊旺角店地址位於旺角彌敦道573號富運商業中心...詳情瀏覽內文

小肥羊香港僅得1間店,分別位於荃灣、旺角...詳情瀏覽內文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓