TVB台慶2023|郭柏妍被吊上半空大晒空中瑜珈翻騰秘技 擘髀一字馬傷痕纍纍成全晚最高難度表演

文: 羅志宏
2023.11.19

TVB台慶|《萬千星輝賀台慶》於11月19日盛大舉行,九大表演項目以「初心」及「傳承」為主題,其中在「舞動鼓樂齊飛揚」雲集多位女藝人以跳舞加打鼓表演,而備受力捧的小花郭柏妍(Rosita)更以Solo姿態表演空中瑜伽,半空倒吊翻騰擘髀,明顯一支獨秀。

郭柏妍(Rosita)以高難度空中瑜伽演出最為吸睛,在舞台的半空之上倒吊翻騰,再擘髀做出一字馬動作,有姿勢、有實際兼好有美態。不過,郭柏妍做出多個高難度動作的同時,被瑜伽繩多重纏住上衣,幾乎令瑜伽上衣移位,幸即時出手整理拉實,力保不失,獲讚體態優美、基本功一流。

郭柏妍事後接受無綫娛樂新聞台訪問時,就談到表演前幾日的辛酸,眼濕濕透露練習時曾一度半邊身動彈不得,無法做出一字馬動作,求醫後才回復狀態。

無綫娛樂新聞台早前走訪郭柏妍練習空中瑜伽現場,身形纖瘦的郭柏妍以極認真表情進行排練,除了體態優美、柔軟度、肌肉力量及平衡力均相當好;郭柏妍受訪時透露空中瑜伽比想像中難:「我學咗大概一個星期都唔夠。(有冇受傷?)基本瘀傷實有,但我都係到拍劇試造型著短褲先知大髀後面瘀得好緊要。」

 

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓