叱咤樂壇2023|張敬軒預告為街坊寫揮春量血壓 2大落選歌手到場力撐!

文: 李國樑
2023.11.29

叱咤樂壇2023|叱咤樂壇「我最喜愛的男、女歌手以及組合」已經進入最後第三階段投票,男歌手方面五強分別有尹光丶姜濤@MIRROR丶Anson Lo@MIRROR丶Ian@MIRROR以及張敬軒。張敬軒昨晚(27日)突發進行IG直播,之後更直接落到旺角跟「助選團」齊齊派宣傳單張,認真落力!不過人氣高企的軒公,走到旺角街頭當然引起大批粉絲包圍,場面熱鬧,更被稱為「軒公夜繽紛」!即看內文睇清昨晚情況。

2023年11月29日更新︰

張敬軒再出手拉票!今日(29日)軒公再更新IG,表示「明天起,我會無定向無喇喇為各位街坊義務寫聖誕揮春同義務量血壓。」

張敬軒預告其拉票活動,其中於IG上已經可以看到在場有其他歌手到場力撐,包括洪嘉豪與Marf@Collar,兩位分別都未能躋身「我最喜愛男丶女歌手」的最後五強,不過都一同力撐軒公!

洪嘉豪成為第一位支持軒公的「街坊」,未知明天起又有多少粉絲能夠得到軒公的親身服務?

2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮第三階段投票

日期:2023年11月27日至12月1日

投票連結:按此


昨晚(28日)張敬軒於個人IG上進行直播,大談今年落力拉票原因,直播中坦承自己入選過十六次我最喜愛男歌手五強,但只獲得一次。對如此的賽果有點慚愧。

以往軒公都是以「佛系」心態參選,唯獨今年非常積極拉票,直言或多或少都是受到過去幾年疫情的影響。張敬軒表示「經過疫情,我啲fans、我啲觀眾互動方法唔同咗好多,自己都花咗一段時間去接受呢種韓式嘅應援,因為最主要唔想大家使錢、頻撲。」張敬軒早前更於個人IG上宣佈7大政綱!

雖然軒公表示不論當選「我最喜愛男歌手」與否都會照做以上政綱,不過內容上就顯得軒公真心寵愛粉絲同時願意提攜後輩,更笑言會約Tyson Yoshi健身!及後軒公繼續分享有一晚在IG上見到自己歌迷包了一架巴士於港九新界巡遊,一眾不同界別的歌迷都為他走到街上拉票,軒公表示︰「有啲人會好冷漠咁行過,見到呢幕我覺得好心噏。作為一個歌手,明明呢啲應該我自己去做,但要我啲fans咁樣拋頭露面,我覺得好內疚,所以我覺得唔可以再坐喺屋企入面,甚至乎萬一經過大家嘅努力真係送咗我上台嘅話,我覺得我會愧對大家。所以我決定要俾心機拉票!我真係冇辦法坐喺屋企坐享其成。」

其後有在街頭拉票中的歌迷問直播完之後會否過去找他們,眾人開始起哄︰「落區!」張敬軒亦還擊表示自己︰「唔大得!你真係唔好大我呀我話俾你聽,我個人就最唔鍾意人大我,好!我行路都過嚟!豈有此理!」所以直播結束之後,就決定到旺角跟歌迷一同奮鬥。以軒公的人氣一到旺角,就頓時被街坊重重包圍,他亦趁機不停遊走派傳單,呼籲大家投他一票,場面非常熱鬧。當時除了本地人,連外國人都不放過,更以英文向他們表示︰「Please vote for me!」最後軒公逗留到近凌晨十二點才離開。

張敬軒落力拉票,原因在於歌迷們都相當落力,早前網上流傳一張張敬軒歌迷拉票的照片,歌迷以自己家人的窗口作拉票,希望大家投上張敬軒一句,引起一時熱話。最後更獲得軒公本人轉發,並表示︰「我有乜嘢理由唔努力」

2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮第三階段投票

日期:2023年11月27日至12月1日

投票連結:按此

來源︰IG@hinssspig

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓