湯洛雯過大禮成枱金器超大流星錘龍鳳鈪最搶眼 直言當日呆咗多謝未婚夫馬國明疼愛

文: 羅志宏
2023.11.30

藝人湯洛雯(靚湯)與馬國明的婚禮倒數不足一個月,日前二人已跟足傳統完成中式過大禮。靚湯亦於IG最新公開了當日過大禮的情形,見到金器方面大有排場,影相時擺到成枱金器,氣派十足,難掩一臉幸福。

今日(30日),有報道爆出馬國明與湯洛雯於下月將飛到印尼峇里島舉行小型婚禮,方便親友賓客短途機程來回。印尼峇里島一向是不少藝人結婚的熱門地點之選,例給鐵馬家族的「大哥」鄭嘉穎與陳凱琳當年亦選在當地行禮。而當有傳媒向馬明求證婚禮場地的消息時,馬明亦未有否認,未有鬆口隨便透露,好聽靚湯話!

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片


湯洛雯在IG社交平台寫道:又一項完成原來過大禮係咁複雜,嗰日係有少少呆左(咗)不過好多謝馬生嘅疼愛同各位兄弟姊妹嘅幫手。」又逐一感謝好友及特別鳴謝贊助商。

相中所見,婚嫁足金金器有金豬牌、大花鏈、龍鳳鈪、金茶壺茶杯等,其中兩對超大的龍鳳鈪更被靚湯笑稱似流星錘。另外,枱面更有四大盤禮餅、山珍海錯過大禮必備東西。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓