中環ifc $75兩餸飯大排長龍!現場直擊高級「this this飯」外國人都幫襯

文: 曾潔瑩
2023.12.01

兩餸飯絕對是打工仔快脆一餐,近日就有間「高級兩餸飯」於中環崛起。ifc靚景西餐「Chapter」於工作日供應$75兩餸飯及$85三餸飯,雖然較一般兩餸飯貴,但一到飯點依舊「人頭湧湧」,現場亦見不少金融才俊、外籍人士光顧。

中環ifc西餐廳「Chapter」於工作日特別供應$75兩餸飯$85三餸飯,價格雖然是一般兩餸飯的2倍,但一到飯點依舊排隊排到「打晒蛇餅」,現場亦見不少金融才俊、外籍人士光顧,有網民笑言:兩餸飯衝出國際。

小編光顧當日供應的菜品雖然未到非常豐富,但望落幾「靚仔」,甜酸骨扣肉肉餅蟹籽蒸水蛋鯖魚娃娃菜豆角菜心都有得食~

小編試了蟹籽蒸水蛋和鯖魚,蒸水蛋「滑脫脫」,面頭的蟹籽量加得亳不手軟,鯖魚的調味亦洽度好處。

餐廳環境舒適雅緻,大家可以自行選擇於卡位雅座、吧台,或是靠窗一人座用餐,另有免費飲用水提供,大家覺得這餐值不值呢?

Chapter

地址:中環金融街8號國際金融中心1樓1081號舖

營業時間:早上7時半至晚上10時

電話:2982 1883

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓