洪永城老婆梁諾妍宣布誕下第二胎囡囡!IG報喜:「多謝你選擇我哋做你父母」

文: 羅志宏
2024.03.23

藝人洪永城(Tony)與梁諾妍(Inez)於2021年7月結婚兼宣布造人成功,之後誕下囡囡Amber(Sirface)。梁諾妍今日(23日)在IG社交平台宣布誕下第二胎囡囡Beryl「洪啤啤」 (Sir NOSE),與洪永城再度榮升做父母,恭喜恭喜!

洪永城(Tony)和梁諾妍(Inez)的第⼆個⼩公主在3⽉21⽇出世,兩人在IG社交平台共同公布喜訊,二人向傳媒報喜好消息,指⼩B女非常健康,重7磅2,而媽媽Inez為避免好似上次因食全餐導致長時間震痛的關係,今次決定開⼑分娩,當聽到妹妹的出來時的喊聲,Tony和Inez⼀齊感動到喊出嚟,這份喜悅對洪家來說實在太奇妙!兩⼝⼦現時最期待⼀家五⼝未來⼀起跑⾺拉松! 

去年12月6日是洪永城的40歲生日,梁諾妍在IG社交平台公布再度懷孕的喜訊,寫道:「洪爸爸今年嘅生日禮物!唔知道,你上年嘅生日願望係唔係三年抱兩呢?如果係嘅,恭喜你,你願望成真啦!決定喺你生日同大家分享呢個喜訊!夠晒meaningful呢!祝你生日快樂,身體健康,健健康康照顧我,照顧Molly 同Sirface,同埋Sirface no.2。相信你嘅基因真係好強大,超聲波嘅寶寶已經覺得好似你。多謝大家嘅祝福!Sirface no.2 ,我哋喺出年4月頭見!#babyno2ontheway #一家四口變五口」

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓