香港抬棺材日賺$2000 符合1要求就做得?網友笑翻:邊有咁多棺材

文: 黃樂恩
2023.12.11

抬棺材就可以日賺$2000?早前有港男在香港討論區轉發了2張招聘廣告截圖,內容表明只需抬棺材,日薪即可高達$1,900-$2,000不等,而且符合1個要求即可申請!帖文引發網友熱烈討論,有人認為是「筍工」,也有網友認為其薪水高得離譜,質疑是虛假招聘廣告,即入內睇睇啦!

有港男在香港討論區以「枱棺材屍體日薪$1,900至$2,000,睇嚟都係流料,無覆我」為題發帖,並上傳了2張Facebook群組招聘廣告截圖。從截圖見到,第一則招聘廣告寫道「殯儀館夜班招人,每日2,000,長期要,只需要抬棺,膽小嘅咪嚟」,而另一則寫道「長期招聘搬屍工,1,900一日,即日出糧,幫手抬棺,膽小咪嚟,心理素質強,唔怕屍體嘅來」。

隨後港男在底下留言補充道,指已經WhatsApp私訊對方見工,並表明自己「急需要金錢,請給我試工的機會」,又表示只要對方有回覆就會去試工,「做完又頂得順既話,辭左份夜班9碼保安,晚晚去抬屍啦,返26晚有5萬2蚊人工」。

帖文一出,即引來大批網友熱論,有人認為是筍工,並留言表示「唔差喎」、「行得正企得正,返呢啲工都唔怕啦」。但亦有網友認為該職位薪水高得離譜,「邊有咁多棺材」、「呢d廣告真係見人見智」,並指出近年網上求職騙案不絕,質疑是虛假招聘廣告,提醒樓主找工作時要小心,「Facebook好多Post都係流料黎,去返正式求職網搵工比較好」、「好多都係假招聘請人,拎個人資料」、「全部都係覆份工無啦。 跟隨轉移介紹你去投資加密貨幣/區塊鏈之類」,當中更有熱心網友分享一張勞工處App招聘廣告截圖,可見現時「支援服務助理(須兼殮房工作)」月薪並不高,每月只有$16,908-$21,663。

來源:香港討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓