68歲發哥幫襯上環兩餸飯超貼地 野生捕獲展親和力網民:想知叫咗咩餸

文: 溫藹紅
2023.12.29

影帝周潤發(發哥)近日再被市民「野生捕獲」!發哥今次現身幫襯上環兩餸飯,生活相當貼地,更與同場店員們舉機自拍,留下超級溫馨大合照,引來大批網民直呼羨慕,並好奇發哥當時到底叫了哪些餸菜!

現年68歲的發哥生活一向貼地,經常出入平民食肆地方,又熱愛行山活動,不時都被市民「野生捕獲」。今次發哥又再度現身,幫襯上環人氣兩餸飯店「添飯餸」, 作為國際影帝的他毫無明星架子,更當場與店員們自拍合影,相當親民!

有網民於今日(29日)透過社交平台群組「香港兩餸飯關注組」發帖,上載2張周潤發現身兩餸飯店的相片,並留言指「野生捕獲發哥!發哥都去食上環添飯餸呀」。從相中可見,發哥當時身穿黑色上衣,頭戴鴨舌帽,正在向店員落單叫餸,另外亦有店員開心拍下發哥叫餸一刻;另一張相則是由發哥親自舉機,與大家自拍合影,畫面非常溫馨。

貼文吸引大批網民留言,大讚發哥親民之餘又貼地,「除左發哥,其他大明星真係唔會食兩餸飯」、「畀我見到發哥我會開心到瞓唔著」、「我都成日去買兩餸飯,點解我仲未野生捕獲發哥㗎」。同時,有不少網民興奮留言想知「發哥點咗咩餸」,對其口味甚是好奇。大家經過不妨留意下!

▼網民點講▼

 

資料及圖片來源:FB@香港兩餸飯關注組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓