公屋驚見神秘人出沒似踩點!房屋主任教裝Cam 結果影到呢樣嘢...

文: 梁穎心
2024.01.02

年近歲晚,又到了爆竊高峰期,市民出入記得鎖好門窗和保管好財物,提防小偷扒手。早前警方接獲連環爆竊報案,近期亦加強巡視懷疑爆竊案黑點,防止及打擊相關案件。有公屋住戶分享,指最近發現屋外多了陌生人出入,查詢房屋主任後安裝閉路電視,結果竟然影到呢樣嘢......

日前,有黃大仙樂富邨居民在Facebook群組「公屋討論區」上提醒市民多留神,臨近歲晚小心遇爆竊。該名網民指經常聽到防煙門開閂聲,其後發現屋外多了陌生人出入。

樓主向房屋主任查詢安裝閉路電視要求,得悉回覆「只要裝鐵閘內就可以,不要伸出閘外。」樓主表示自行安裝攝錄機後,有驚人發現「成日有2個男人 會走去我門口同其他單位周圍望唔知想搵乜野咁。」

樓主認為臨近歲晚出現疑似小偷踩點,應該不是個別事件,「我諗座座都會有㗎佢哋應該唔係單獨行事。」亦有網友稱「呢輪好多,朋友影到有人走嚟試開鐵閘」,亦有人提醒「留意門口有無比人留低記號,曾經有幾位獨居人士門口比人貼咗好細粒的貼紙作記號。」有市民則表示「去到年尾好多老爆發生,有CAM係好少少,不過街坊都要改變下一,唔好下下叫聲唔該就要座頭保安開大閘,否則幾多保安都保唔到大厦安全。」

來源:Facebook、HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓