叱咤樂壇頒獎典禮2023|張敬軒落區拉票成功稱王 預告將找數泳裝環節謝票!

文: 李國樑
2024.01.02

叱咤樂壇頒獎典禮2023|叱咤頒獎禮早前完滿落幕,2023年最後一張樂壇成績表終於出爐。張敬軒去年於「我最喜愛男歌手」投票階段時落力拉票,甚至深夜走到旺角街頭與歌迷近距離接觸。落力拉票終有好結果,闊別10年終於再度稱王,成功奪下「我最喜愛男歌手」一獎,更於IG答謝粉絲拉票,並預告將找數泳裝環節?

張敬軒昨日(2日)於個人IG發表帖文,答謝每一位為自己拉票的人,更提醒自己要爭氣。

帖文尾段提及︰「我尋晚都仲咳緊, 澳門仲有幾場要做, 尋晚唔玩命住!泳衣環節條數我會喺落區謝票找, 你同我定。」似乎預告落區謝票將會有泳衣環節!各位軒仔可以準備大飽眼福。

張敬軒自「我最喜愛男歌手」投票階段時就已經有為拉票而「找數」,當有在街頭拉票中的歌迷問軒公直播完結之後會否過去找他們,眾人開始起哄︰「落區!」張敬軒當時亦還擊表示自己︰「唔大得!你真係唔好大我呀我話俾你聽,我個人就最唔鍾意人大我,好!我行路都過嚟!豈有此理!」於是直播結束之後,就決定到旺角跟歌迷一同奮鬥。落力拉票最終得到好結果,終於事隔十年再奪此獎。

張敬軒不但答謝幫助自己拉票的歌迷,更於台上大方答謝MIRROR的粉絲,表示自己IG的粉絲有不少的頭像都是MIRROR成員,並慨嘆廣東樂壇於亞洲區音樂市場的持份額已經很少。雖然每年為了頒獎禮更有氣氛,更熾熱,所以會有不同的新聞,但軒公覺得每一位歌手都皆為一體,都是一家人,一同合力做好自己的小小香港樂壇。最後更衷心感謝香港,表示自己作為廣州人,來港打拼二十三年,多謝大家由接納自己到相信自己,來年會再答謝這個城市。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓