臨時劫案|《大鬧廣昌隆》拍檔周海媚逝世 林家棟回應曝兩人最後見面場合

文: 李國樑
2024.01.04

臨時劫案|賀歲片《臨時劫案》早前於學校舉行宣傳活動,三位主角郭富城、林家棟、任賢齊同場現場。今次電影三位都有破格演出,其中郭富城哨牙造型更是預告之中最大焦點,三位演員事後出席訪問,林家棟被問及昔日《大鬧廣昌隆》拍檔逝世一事,林家棟大爆當年周海媚在片場的一面,更透露兩人最後見面場合在幾年前...

賀歲片《臨時劫案》將於今年新春檔期上映,早前電影發佈正式預告,屬郭富城丶林家棟丶任賢齊都鮮有參演的黑色幽默風格,其中郭富城的哨牙造型更令觀眾感到意外驚喜。三人聯同電影一眾演員早前出席電影宣傳活動,大玩遊戲。三人其後接受訪問,郭富城大談自己請求增加的「哨牙」造型,原來拍攝時都引發相當多笑料!因為假牙影響,郭富城講對白時偶爾都會噴口水,甚至試過拍攝期間整副假牙跌出來!

一輪歡笑過後,記者問及林家棟關於《大鬧廣昌隆》拍檔周海媚逝世一事,林家棟表示自己當然難過,始終《大鬧廣昌隆》為自己首次在電視劇擔當主角就是與周海媚一同出演,當時能夠合演已是榮幸。更形容在片場的日子非常愉快,因為周海媚「好搞得笑」,一時就許多回憶再重現。

記者再追問二人最後見面的場合時,林家棟回應為︰「幾年前一齊做過訪問嘅,個時都OK,所有狀態都OK,咁但係你知道而家好多時好難講一個人突然間要離開嘅時候你根本估計唔到係咩時候,都希望佢能夠安息。」《大鬧廣昌隆》為1997年播出的TVB劇集,因懷緬周海媚,將於12月18號起晚上 21:30 特別安排重播《大鬧廣昌隆》。

同場加映:【著數慳家王】最新影片

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓