Gin Lee自爆患抑鬱冇錢睇醫生 回望最黑暗時期因1事愧對父母

文: 梁穎心
2024.01.09

Gin Lee繼2018年後再奪叱咤女歌手銀獎,去年簽約新公司破格推出唱跳歌《Dum Dum》,更一躍成為五台冠軍歌,成績斐然。回望過去,Gin經歷過黑暗時期,出現抑鬱症狀。最後成功撐過去,現在已可坦然面對:「無所謂,呢條路係自己要行嘅,呢個夢想係自己想追嘅。」

來港發展13年的Gin Lee李幸倪近日上節目分享自己初來香港的往事,當時她蝸居於北角小單位,冬涼夏熱,即使面積有二百多呎,兩房間隔,但由大門走睡房,不過三步距離。

Gin Lee憶述父母第一次來訪,媽媽看到她的居住環境,忍不住哭了出來,「佢哋攞咗兩個大篋,但望一望個地方,兩個人兩個篋係入唔到嚟,我阿媽就好心噏,喊咗。阿媽覺得唔慣,因為喺我哋家鄉每個人閒閒地都幾千呎,佢就會覺得原來咁大對比。」

回首過往,在北角這單位亦曾發生無奈又好笑的日常趣事。由於地方淺窄,Gin指母親每次煮飯都撞到周身瘀青,「你知煮飯嘅人又熱又盛,一轉身又撞跌嘢、一轉身又撞親,成件事好唔聚財,佢就覺得,唉,好煩。」

Gin又分享:「有一次我阿媽坐咗喺梳化睇電視,我見到阿爸冇位企又冇位坐,佢就入咗我擺衫嗰間好亂嘅房,佢擺咗張摺櫈喺入面飲咖啡,哈哈,個情景係好得意。我問佢:『你做乜喺裏面呀?』佢話:『我終於搵到個位坐啦。』哈哈。」

Gin又提到當時不了解香港潮濕的氣候,「我第一次見到啲牆係會滲水,啲衫晾咗三日都唔乾,我唔知點解,後尾fans話俾我知,『太濕啦你屋企!』佢哋好好,買咗部抽濕機俾我,我先知道原來香港係咁濕。」

儘管艱難,堅毅的Gin並沒有向父母求助,「我嚟香港一毫子都冇用過佢地嘅。」

孤身來港發展又一句廣東話也不會,Gin Lee咬牙睇電視自學,從早上10點《尋秦記》到《六點半新聞報道》,一步一腳印,現在連俗語亦掌握,Gin自言「我係半個香港人」。

然而在香港樂壇打拼,難免經歷低谷,Gin一度出現抑鬱症狀……Gin回想道:「完咗第一間公司,未簽第二間公司時,冇晒方向,又冇人脈,齋等,個過程好漫長。一天黑就喊,喊到天光,天黑開始驚,唔知點算好,我乜嘢都捉唔到,所有嘢都唔屬於我,我喺呢個地方做乜嘢?以為自己好有實力,但原來冇呀!好多呢種負面聲音。又冇鐖、又唔敢同人講。迫到自己個情緒去到臨界點。我係feel到自己如果再唔掹番自己返嚟,我可能返唔到轉頭。」

Gin淚目坦言想過向人求助:「不如你鼓起勇氣去搵人、去求救!嗰時我好驚,去問人都好驚,唔知道點傾」已經沒有退路的Gin最後靠自己走出來,問到她有否求醫,她無奈說:「嗰陣時我冇去睇醫生,我都冇錢睇醫生,睇醫生好貴,剩番嘅錢一係要嚟買機票、一係要嚟食飯、一係交租,幾時排到睇醫生呢?」

 

Gin自大學開始便已登台表演賺取學費、交租、給家用,對比初來港時的反差,Gin覺得愧對父母:「你咁大個女……自己嘅嘢都搞唔掂,又養唔到爸爸媽媽……我屋企唔係窮,但我覺我大個女啦,我唔想爸爸媽媽咁辛苦……我嗰陣時好嬲自己,係因為我過到嚟香港,以為所有嘢會更好,但係所有嘢係變得好差,搞唔掂自己嘅嘢、又養唔到爸爸媽媽,我係咁怪自己。」

慶幸的是最後Gin一一捱過,「我揀咗自己去撐,經歷過一個咁黑暗嘅時間,之後再遇到相似嘅問題,我唔係唔驚,但我有信心可以克服。」

來源:枉談

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!