港男巧遇收藏家遺孀扔垃圾!驚見大量呢樣嘢 執到寶超值錢!

文: 梁穎心
2024.01.12

一切自有天意?有網民日前在舊屋邨遇到正丟棄垃圾的老婦,眼見婆婆「揼咗一袋又一幾嘅黑色大垃圾膠袋,其中有一個紙箱有一堆舊信封、舊file」,打開後發現有版票、用過的英女皇郵票、九鐵紀念票等。識貨的網民帶回家整理後,未計一本一本的版票已清算出逾14萬張郵票。

近日有網民在Facebook群組「90年代回憶 (新版)」分享自己的奇遇,到舊屋邨見朋友卻意外「執到寶」,當中包括大量女皇郵票、火車票、地鐵車票等。根據網民憶述,當日去探訪朋友,一出升降機就巧遇丟棄舊物的婆婆。網民好奇心使然下打開了黑色垃圾袋,竟然從中找到一大堆英女皇郵票,數量之多竟然有超過14萬張!樓主估計藏品價值約一萬港元。

或許冥冥中自有安排,該名網民感嘆:「睇得出呢個原收藏者真係熱愛收藏郵票同埋車飛。而家機緣巧合下我就繼承咗呢一批收藏,將佢呢啲收藏品傳承下去。最後真係覺得當下好好彩有比我遇到,唔係嘅話呢啲過幾日就會攞去堆填。」

帖文旋即引來群組內喜愛90年代的舊物舊回憶的網友熱議,有網友不禁婉惜:「整理得好整齊,儲果個真喺好有熱誠,可惜仙遊左」、「有啲係全新未用過。 好有紀念價值」、「除了價值也是收藏家的小心思」、「應該是伯伯的靈魄守護著呢堆野,先會傳到俾你」、「好彩有你,唔係就化為灰燼。」

有人問到:「有冇小小心意比婆婆?」,該網民表示:「我有想畀,婆婆話唔使。 佢話幫手清咗啲垃圾就Ok。」

部分郵票已使用過,相信是原物主從信封上剪下來整理收藏,有網友大讚「先生仲整理得好好,使用過,泡水再壓直,十分完整。」不少網友寄語希望樓主可以好好保存,傳承伯伯的收藏,亦有人建議將部分捐給博物館展出。

來源:Facebook

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓