韓團VIVIZ成員銀河遊香港!超貼地搭港鐵/去勻全港8大打卡位影靚相

文: 黎穎琛
2024.01.15

不少韓星除了來港開show,都喜歡私下到港旅遊,最近除了人氣女星韓素希和韓團Red Velvet成員瑟琪來港旅遊外,韓團VIVIZ成員銀河(韓語: 은하,英語: Eunha)亦到港旅遊,仲超貼地搭港鐵,到訪港九不同地方!

韓團VIVIZ成員銀河昨日(1月14日)於instagram分享香港旅遊的照片,看到她同樣到訪瑟琪打卡的怪獸大廈,仲超貼地搭港鐵及天星小輪,亦一嘗遊客必到的人氣麵包店bake house,興奮在店前打卡拍照!銀河更到了赤柱人氣黃屋,與貓貓塗鴉合影,喜歡小動物的銀河亦到了位於山頂廣場的「黃阿瑪的幻彩冬日樂園」的公仔拍照,更在街上遇到小狗,最後當然不少得尖沙咀海傍的維港夜景!

 

韓團Red Velvet成員瑟琪遊香港!超貼地搭巴士/食魚蛋/旺角街頭打卡!

貼文一出,引來不少香港粉絲留言,「居然喺香港,點解撞唔到」、「各位冷靜吓,佢琴日已經返咗韓國。」,亦有網言疑似偶遇銀河:「原來個日係街見到既係真銀河,仲以為有邊個香港女仔咁鬼似佢」,不知道有沒有粉絲成功捕獲偶像呢?

來源:@rlo.ldl

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓