嚴寒襲港!慈雲山蝙蝠遭殃「頂唔順」 疑凍僵躺臥路邊

文: 溫藹紅
2024.01.24

嚴寒襲港,本港今(24日)市區氣溫急降至最低6度左右,部分冷血動物不敵寒流慘被凍僵。昨日(23日)有市民在慈雲山發現有3隻蝙蝠,懷疑因天氣太凍倒臥在路邊。據悉,目前已有2隻成功獲救。

昨日(23日)有市民透過社交平台發帖,指在慈雲山發現3隻蝙蝠倒臥在近毓華街路邊,並留言道「唔係講笑連蝙蝠都頂唔順」,懷疑與近日本港氣溫急降有關,並附上一張蝙蝠相片。他補充指,「我企咗一陣見佢哋冇乜反應,咁凍又落雨有可能死咗」,並已聯絡愛護動物協會協助。

從相中所見,路邊有3隻蝙蝠,體型分別為一大兩小,前者即大蝙蝠半掛在路肩上;其餘2隻小蝙蝠則直接躺臥在路邊坑渠口位置,其中一隻更雙眼睜開,面目朝天,懷疑已凍到無法活動的狀態。

帖文引起不少網民關注,認為「今朝落過雨,濕身再凍啲」、「啲天氣都幾快轉,由廿幾度跌到幾度」,對蝙蝠無法抵禦寒流深感同情。有人就認為「隻大應該冇乜事,兩隻細嘅可能已經死咗」,又籲不懂處理建議聯絡專業人士。今次帖文更引來網絡紅人Matt哥搞笑留言:「麻烦帮手hold箸,我等紧巴士」,惹笑不少網民。

▼網民咁講▼

樓主及後更新帖文,表示「有山友通知已經救番其中2隻」。

資料及圖片來源:Facebook@慈雲山資訊交流

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓