港男節衣縮食月付1萬家用仍被嫌少?爸爸用5字怒罵引網友圍插

文: 黃樂恩
2024.01.28

相信唔少人出社會後都會畀家用,但到底畀幾多先足夠?早前有港男在本地討論區出帖,表示自己有供樓,但他仍堅持每月給$1萬家用予兩老,亦不時會多付上幾千當「孝心金」。近日因母親患病,他也節衣縮食獨自負擔起所有治療費用,卻沒想到還是換來爸爸責罵,不但斥責他造作,又嫌棄他給的家用太少,讓港男感到心灰意冷,逐在文中詢問其他網友「我個心都碎哂,我應該點做...求指教...」。

該名港男在LIHKG 討論區以「警世!千其唔好俾咁多錢家用」為題發文,他表示自己每月都會給$1萬家用予家中兩老,早前11月放長假時,他更額外多給了$3千元來孝順父母。最近,事主媽媽患病需要$2萬元的醫療費,為了能夠支付這筆錢,現在他加班也只敢吃快餐慳錢,「我每晚OT都食老麥,加大都唔敢,最終12月都俾咗兩萬蚊俾家母睇病」。

讓事主沒想到的是,爸爸仍然對此感到不滿,早前事主因經濟問題與爸爸發生爭吵,當時爸爸形容他幫媽媽支付的醫療費是「扮有嘢俾」,又嫌棄他給的家用太少,期間更用「假到死」、「縮骨」來形客他,這番言論讓事主感到心灰意冷,「我真係好唔開心,我無諗過佢係咁樣講我」。

事主補充道,指自己現時的生活亦不容易,目前正在供樓,最快也要到年底才可上樓,「我已經盡咗我能力,但係原來佢一直都咁睇我,我到底咁努力又係為咗咩野...我個心都碎哂,我應該點做...求指教...」。

帖文一出,隨即在網上引起熱論,不少網民對事主經歷深感同情,認為每月$1萬家用已經多,怒批事主爸爸「唔知足」,並建議他日後不要再給家用,「家用講緊係比佢用咋喎,唔通佢一個月用成萬?」、「1萬好多喎,你細個佢俾幾錢零用你」、「家用俾1萬都罵,以後唔好俾佢果份啦」、「1萬其實真係好多,正路都係幾千蚊」、「直接唔好比咪得,輕鬆啦」。不過亦有網友認為家用金額與家庭關係成正比,通常給予的家用愈多,該家庭的關係都不會太差,推測事主的爸爸是否媽媽患病才影響情緒。

來源:LIHKG 討論區

【衝出嚟玩】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓