港人熱議如何避開保安𢭃利是!網民教17招 「反客為主」笑爆嘴

文: 梁穎心
2024.01.31

農曆新年又到喇!大廈保安過時過節心情格外喜慶,亦較平日殷勤,大部分市民都不吝向他們派利是,分享新年喜悅。不過,新年期間保安換更頻密,當值人數又增加,恐怕失預算,或者未婚人士擔心冇利是會尷尬,究竟如何避開一眾看更呢?即睇網民建議喇!

近日有網民在Facebook群組「上水人大聯盟」向網友請教,「應如何有效地避開樓下保安及管理處職員向你索取利事?」,帖文一出旋即引來各方網友出招。多項建議中不乏搞笑回答,例如互相口頭祝福、反客為主問對方拎利是、見工做同事、拎化緣兜出入、爬外牆入屋等、閉關15日不出門。

 

2024派利是公價|同事、保安派幾多?同事子女都要俾?回禮利是封幾多錢?

 

有網友認為保安或管理處職員利是只是$10、$20,用有限金額換來祝福,更可讓雙方來年友好共處,十分划算。另一派網民則認為無論有沒有給利是,保安仍需盡責及謹守崗位做足份內事。

有人認為要視乎保安平日的工作態度,「如果佢平時做得好,我覺得值得俾 ,但平時招呼又唔同你打,又唔會撳掣幫你開門,咁你就黑口黑面行過算啦。」亦有人表示自己那邊的保安會認人,陌生人來訪就會要求登記,做好把關,所以每年都會派利是。有網友亦稱樓下保安笑面迎人又會幫忙開門,值得嘉許一封。

來源:Facebook、愛回家劇照

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓