大型雪櫃遭周街棄置?僅留4大字扔路邊網民:遲早成街都係自取物

文: 溫藹紅
2024.02.05

垃圾徵費亂象?新年將至,加上垃圾徵費的推動,各家各戶趁機清除家中無用之物。近日一部大型雪櫃就被公然棄置在新蒲崗街頭,閣置在路邊,並以A4紙場印上4隻大字,引來網民揶揄「遲早成街都係」。

近日有網民透過「香港失物報失及認領群組」發帖,指新蒲崗景福街附近,位於Mikiki商場的過路處位置,竟然有一部灰色的大型雪櫃遭丟棄在路邊。

從相中所見,雪櫃外表尚算乾淨,不過正面及側面分別都貼上一張A4紙,紙上印了「免費自取」4隻大字。樓主直言或是「垃圾」?

有網民直言誇張,又笑指「遲早成街都係自取物」、「(會否)搬完返屋企,原來壞嘅」;有人就覺得,貼上自取比較似用「藉口」丟棄垃圾,認為屬另類丟垃圾方法,但隨街亂扔有違公德心,建議預約相關機構進行回收。

▼網民留言▼

資料及圖片來源:Facebook@香港失物報失及認領群組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓