港男嫌維園年宵$40燒蠔太貴 稱深圳$30食到!網友1點完美反駁:冇必要踩自己人

文: 黃樂恩
2024.02.07

每到新年,除了可以逗利是、食盆菜外,當然唔少得去行年宵花市!日前有市民行維園年宵市場時,發現了一間主打即烤海鮮的熟食檔,店內燒蠔每隻竟要價$40,讓他忍不住網上出帖大呻:「在深圳夜市$30有5-6隻,留港點消費?」網友看後意見兩極,有人認為貴到離譜,但也有不少網友表示「一向係食氣氛」,認為樓主冇必要故意踩低自己人。

本周二(6日)於Facebook群組「深圳大陸吃喝玩樂交流」上,出現了一張維園年宵熟食檔的照片,而樓主則配文寫道,「維園花市$40一隻蠔,在深圳夜市$30有5-6隻,留港點消費?」從照片中可見,該熟食檔主要售賣即烤海鮮、串燒、阿拉伯烤肉、雞翼包飯等,其中即烤海鮮價錢略貴,燒蠔、烤元貝每隻要價$40。

一眾網友看後議論紛紛,在網上引起了兩極熱議,有人認為定價貴到離譜,無疑是在搶錢,直言該熟食檔食水太深,「$40隻,可以食到法國新鮮生蠔」、「40蚊一隻,食咗識飛呀!」、「香港係水魚之都嘛,唔劏唔安樂」。

但也有不少網友認為行年宵花市「一向係食氣氛」,並指出內地店舖攤位的租金、人工成本與香港完全不同,實在不應相提並論,「你諗下自己收香港人工就會明白,唔通瑞士人又投訴瑞士物價貴過其他地方?」、「呢個熟食檔位日租分分鐘成萬蚊一日,佢唔賣呢個價好難有錢賺」。當中更有網友認為,樓主這番言論分明是故意踩低自己人,「返大陸消費我讚同嘅,性價比係高,但真係冇必要踩低香港啫」、「好憎人成日都拎香港同深圳比,租金人工成本完全唔同」。

來源:FB@深圳大陸吃喝玩樂交流 (By Runhotel)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓