吳業坤日藉老婆晒全枱團年飯!6碟餸菜驚見「窮人恩物」獲讚慳家

文: 黃樂恩
2024.02.14

33歲吳業坤(坤哥)與日籍太太浜口愛子於2022年宣布已婚,婚後二人從日本返港生活,不時都會在社交平台上曬恩愛。日前浜口愛子就在IG上,大晒自己與吳業坤一家人食團年飯的餸菜相,不單止菜色豐富,當中最搶眼的竟是一碟生菜?即入內文睇睇啦!

今年是浜口愛子第二年在香港過新年,早已融入港人生活的她,日前在IG出Story大晒與吳業坤一家人食團年飯的餸菜相。從相片見到,當日總共6個菜式,主要是一些家常餸菜,除了有菜有魚有肉有蝦等,就連每逢新年必食的冬菇都有,菜式相當豐富。當中最搶眼的就是一碟生菜,該碟生菜用了被視為「窮人恩物」的不銹鋼碟裝著,意外成為了眾人焦點。

網民列6大香港基層家庭特徵引港人共鳴!功課枱當飯枱!呢樣睇出富裕程度?

除了大晒團年飯餸菜相,浜口愛子隨後又在IG上分享自己親手寫揮春、行年宵花市的相片,可見她與香港一般家庭主婦無分別,難怪連網友都形容吳業坤一家人生活貼地,又大讚浜口愛子是慳家好媳婦!

今年年初一(10日),吳業坤與太太浜口愛子一同在IG發文,坤哥在文中寫道:「年初一唔洗頭,點都要浦下頭,恭喜發財!」而浜口愛子則說:「祝大家新年快樂!龍馬精神🐉 花開富貴🌸笑口常開😛今年收到好得意又特別嘅利是封🧧多謝❤️」,可見二人恩愛如昔,過住甜蜜幸福的生活。

來源:IG@aikoooh

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓