狂人偷公廁掛鉤?街坊不解「螺絲都扭開埋」斥衰過70年代

文: 溫藹紅
2024.02.16

部分公廁廁格門上均設有掛鉤,不過最近屯門就有公廁掛鉤不翼而飛,有街坊反映意見後,獲告知有人專程偷公廁掛鉤。據悉,負責該公廁的工程部門曾多次安裝新掛鉤,但仍然多次被盜,引來居民怒斥無公德心,直言「衰過70年代」!

近日有屯門街坊透過社交平台群組,投訴良景邨廁所內的掛鉤被狂徒偷走,「螺絲都扭開埋,人哋加咗一次上去,又再偷」,並上傳一張廁格門相片,原本上方設置了掛鉤的位置,僅剩下多個圓洞的「痕跡」,又指女廁內6個廁格裏面全部掛鉤被偷走。

樓主留言怒斥,「即係cheap(偷小便宜)到咁嘅地步,窮到好似乞衣咁」,讓人匪夷所思。她指出,曾與清潔姐向工程部門反映,亦曾經有師傅「加返上去」,「佢話已經加咗一兩次全部都又偷走曬」。

 

帖文引來網民熱議,有人狠批衰過70年代,「帶咗螺絲批去拆開偷嘢」、「偷完又偷人哋都費事再加上去」;亦有街坊不解「 要黎做咩」,又建議不如轉用塑膠掛鉤,相對成本較低。

▼網民留言▼

資料及圖片來源:Facebook@真.屯門友

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!