社企餐廳「無家者宿舍」啟用!提供逾2000呎住宿 冀助更生人士重生

文: 溫藹紅
2024.02.16

本地社企餐廳Manna嗎哪,早前宣布設立「無家者宿舍」予無家者及更生人士,平房合共佔地逾2000呎,冀透過提供住宿及工作等支援有需要人士,幫助他們重投社會,目前宿舍已經正式啟用。

Manna嗎哪早前(1月30日)透過社交平台專頁發帖,宣布早前建設的「無家者宿舍」已經完成裝修工程,並可以正式啟用。餐廳於2023年10月曾發帖透露,「一直覺無家者要更新又或者想同佢地行耐啲,就一定要有群體生活,有團契有工作有地方住,俾佢地轉個生活環境,先易見到盼望」,冀協助更生人士「重生」。

餐廳表示,當時尋找到2間古舊平房作為宿舍,合共約2000千多呎,「雖然我地仲未諗到邊到有錢修補返間屋,同裝修阿傢俱阿果啲,但可以開始籌備就足以令大家都好興奮,興奮到好似自己有屋住咁」,時至今日,歷時約4個月終於完成裝修,但就大嘆「可惜」。

餐廳解釋:「當我地開嘅時候,好多學員都等唔到,係等待期間回到有毒品嘅生活。但係我地仍然相信,只要俾時間同耐性,佢地最後都係會返黎,我地會好好營運呢個小家庭去等佢地返黎。」雖然餐廳未有透露具體地點,但從相中可見,該宿舍命名為「愛靜園」,環境形容「係一個好靜好美麗嘅地方」,但期望「等所有野都成了先再同大家講係邊」。

Manna嗎哪是以餐飲作扶貧的基督教非牟利機構,多年持續為社區貢獻不少關懷工作,除了營運餐廳,亦為社福機構、教會等有需要人士提供空間,以接觸及援助貧窮弱勢社群。

資料及圖片來源:Facebook@Manna 。 嗎哪 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓