曾淑雅Jumbo晒家庭照3個月大囝囝髮量驚人 瑜伽女神升呢賢妻良母近照圓潤不少

文: 羅志宏
2024.02.18

現年32歲、有「瑜伽女神」之稱的TVB女藝人曾淑雅(Jumbo),去年7月底突然公布與圈外男友閃電結婚的喜訊,之後Jumbo宣布懷孕,同年11月喜誕麟兒,榮升新手媽媽。適逢農曆新年,曾淑雅分享了BB足百日的合照,驚見昔日女神升呢賢妻良母,圓潤了不少。

曾淑雅日前在IG社交平台大晒溫馨家庭照全家福,相中所見出世已滿百日的囝囝Kobe髮量相當驚人,cosplay悟空拍攝沙龍相可謂毫無違和感。曾淑雅配文寫道:「寶寶終於黎到3個月大,每日都唔同樣。愈來愈有肉地,由其係d頭髮。生長好迅速,以加已經成個大人仔甘啦...」

不少網民都留言大讚BB好可愛:「孫悟空好襯個髮型」、「B啲頭髮真係好型」、「真係勁多頭髮」、「好搞笑d頭髮豎起」、「好似比一般bb多頭髮」。同時,亦有不少人覺得Jumbo榮升新手媽媽後,明顯圓潤不少,臉形與身形都比起做女時更加「有肉」,福相滿滿!

 

 

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓