驚爆朱晨麗突傳婚訊今年結婚?好姊妹陳煒爆響口報喜:今年嫁㗎喇!

文: 羅志宏
2024.02.19

TVB賽馬日於2月18日星期日於沙田馬場舉行,一眾小生花旦包括高海寧、張振朗、蔡思貝、譚俊彥、陳展鵬、劉佩玥等現身撐場,其中陳煒和朱晨麗接受傳媒訪問時,就爆出一單突如其來的「喜訊」,陳煒爆響口指朱晨麗今年結婚,直言:「佢紅鸞星動,今年嫁㗎喇!」

陳煒和朱晨麗一向是老友鬼鬼的好姊妹,日前出席TVB賽馬日盛事時,以一身鮮紅裝束亮相的朱晨麗明艷動人,一臉春風滿面,當被問到如何度過情人節,陳煒隨即將「喜訊」爆響口,爆料指朱晨麗「佢紅鸞星動,今年嫁㗎喇!」搞到「面都紅晒」的朱晨麗一臉尷尬,急急否認蜜運中。

 

 

不過,愈講愈興奮的陳煒就繼續玩大踢爆,高呼「佢係呀!」朱晨麗再度難掩笑容,表示「努力緊,但係隨緣啦!」陳煒再爆一句:「佢唔好意思啫,女仔怕醜,但唔認就唔得。」場面一發不可收拾。

 

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓