博物館要人 義工你制唔制?

文: U Magazine
2024.02.28

康文署轄下的十五家博物館全部要人!但係係義工你做唔做?因為「文博義工計劃2024」3月1日起開始招募,申請者須接受面試,入選後完成義工訓練課程,即可參與博物館義工工作,例如:協助定點導賞、活動管理、支援博物館高峰論壇等大型活動,以至協助藏品或展品管理、資料庫管理等。

新一屆義工計劃合共招募800名義工。
好,制唔制得過呢?可從幾方面考慮。
首先,計劃對申請的要求較開放,毋須修讀博物館學、藝術史或其他博物館相關專業已可申請,如果你對博物館這行業有興趣,又不知是否適合,參加義工計劃,可以了解下香港博物館的運作,及接觸業內入士。
第二,如果你是博物館狂熱份子,或者鐵道迷、軍事迷、天象迷,參加這計劃,令你有機會接觸這個範疇的第一手資訊及藏品。


第三,如果你是退休或半退休人士,又或是追求work-life balance,在博物館當義工都是一個開眼界的另類體驗。
第四,如果你讀的博物館相關專業,覺得做義工太浪費你的才華,就直接投考博物館的全職職位吧。


【Info】
文博義工計劃2024
招募:3月1日至4月9日,12nn
面試:入圍者4月29日或之前會收到面試通知
公布結果:5至6月
詳情及報名:www.museums.gov.hk/mvs 
======
同場加映:
【藝文Guide】No Limits 強勢回歸 共融藝術也是高水平藝術

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓