危險!師奶將外賣吊掛港鐵扶手環 懶得拎勾半空網民鬧好自私

文: 溫藹紅
2024.03.01

扶手設計原意讓乘客於行車期間扶緊,不過最近就有市民將其當成私人吊環,將一袋外賣用掛鉤吊掛在高空上,而自己則安坐於位置上,有乘客拍下「奇景」並上載至社交平台,大批網民批評行為自私,更妄顧他人安全。

近日有網民在網上分享港鐵一幕「奇景」,指在乘搭由羅湖站出發的港鐵車廂內,有女士疑將一袋外賣用個人掛鉤,吊掛在港鐵的扶手環上,自己則坐在前方的位置上,並低頭玩手機。

從相中所見,該外賣疑為食物盒,並以背心塑膠袋裝著,當時車廂內未算擠擁,下方未有乘客站立,但吊掛在半空的外賣就更為顯眼。

此外,亦有網民分享,早前在旺角東乘搭港鐵,有人將背囊掛於扶手柱上,「以為係戴眼鏡個男人嘅,但佢喺沙田落車冇帶走,我到大埔落車個背囊仍然掛喺度」。

帖文引來大批網民關注,並紛紛留言批評事主,怒斥欠缺公德心,「呢啲好自X私」、「佢唔覺得影響到人嘅咩」、「衹顧自己」。不過,類似情況不時都發生,多見於巴士車廂內,有網民表示,「啲師奶阿叔少少嘢都唔拎,係都周圍勾」、「我見過掛西裝」,認為「地鐵要立例重罰,(怕)汁流出嚟成地油」。

▼網民留言▼

資料及圖片來源:Facebook@香港突發事故報料區及討論區、 HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓