27歲羅毓儀宣布與圈外男友分手!IG公布分訊忍痛結束4年情:「再見亦是朋友」

文: 羅志宏
2024.03.04

羅毓儀宣布與圈外男友分手。現年27歲的TVB女藝人羅毓儀(Yuki)前年在台慶劇《下流上車族》一炮而紅,以「蔓蔓」一角成功入屋。感情方面,羅毓儀有一位拍拖4年的圈外男友Mike,並以情侶檔經營YouTube頻道。不過今日(4日),羅毓儀在IG社交平台上忍痛公布分手消息。

 

今日(4日)在IG社交平台上宣布與圈外男友分手,她在限時動態發布黑屏簡字的訊息,寫道:「我同咪咪幾個月前已經分開咗,因為我地大家都需要啲時間沉澱,所以冇第一時間通知大家,但大家唔使擔心,我地係和平分手,再見亦是朋友。樂隊亦會繼續營運,而YouTube chanel『咪咪Yuki觀察日記』將會重新命名,多謝大家一直以來嘅支持。」

 

羅毓儀入行後大方公開感情關係,不避嫌公開有一位圈外男友Mike,更以情侶檔經營YouTube頻道「咪咪Yuki觀察日記」,不時分享日常生活、吃喝玩樂的片段。

 

 

 

現年27歲的羅毓儀(Yuki)於第30期電視藝員訓練班畢業後,以《愛.回家之開心速遞》飾演作家「路小小」一角為人認識,之後在2022年台慶劇《下流上車族》飾演細女「車蔓蔓」一角,以26歲之齡逆齡到18歲演出,獲不少網民大讚演技紮實,以毫無違和感的演出成功入屋,並躋身當年「最佳女配角」最後五強。

 

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓